arbetsläger

Det är just vad det är det... det här som kallas ledigt och en skön helg på landet... Håller på å bygger kök för tillfället, har gjort det i tre år nu ungefär... jaa så fort går det inte!
Nu är det ju så att jag inte bor så nära landet och alltså inte kan åka så ofta, sen är det ju också så att jag inte är nån snickare och  i en familj där alla är hantverkare duger inte vad som hellst. Alltså måste jag även passa in min käre far och hans lust att bygga. Han som är uppe varje helg tycker det är så tråkigt at stå där själv så han gör inget utan mej. Inte mer än rätt iofs, det är ju mitt hus. Önskar bara att man kunde speeda lite, jag vill ju flytta in!
Råkade pilla lite på putsen på vedspisen som råkade lossna, och då är det ju bara att knacka ner alltihop. Bara det att då måste ju allt putsas också.... det här projektet bara växer, tar liksom aldrig slut!

Sen har jag köpt en ny mobil, äntligen! ska lära mej blogga från den, den har en finfin kamera så kanske kan bli en eller annan bild också. förutsett att jag fattar hur man gör...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0